Ακύρωση Παραγγελίας

Η ακύρωση της παραγγελίας σας μπορεί να πραγματοποιηθεί εύκολα!

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε έγκαιρα  μαζί μας στο τηλέφωνο 2645023329 ή 6947 707623 για την ακύρωση της παραγγελίας σας, αναφέροντάς μας τον αριθμό της αποστολής, τον οποίο εμφανίζει το σύστημα αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί μέχρι τη στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της. Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν θα είναι δυνατή η ακύρωση.

Επιστροφή / Αντικατάσταση

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός προθεσμίας 3  ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας και έπειτα από συνεννόηση μαζί μας.   Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.
Θέλουμε να γνωρίζετε ότι δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε είναι σε άριστη κατάσταση
, ακριβώς όπως τα παραλάβατε από εμάς, μέσα στην πλήρη αρχική τους συσκευασία (κουτί, αφρολέξ, νάιλον, κλπ), χωρίς αυτή να έχει σκιστεί ή αλλοιωθεί και με όλα τα περιεχόμενα αυτής (ενδεικτικά έντυπα οδηγιών χρήσης, τεχνικών χαρακτηριστικών, αξεσουάρ, κλπ.). Στην αντίθετη περίπτωση θα αποστέλλεται πίσω στον πελάτη, με έξοδα του πελάτη. Απαραίτητη είναι η προσκόμιση του πρωτότυπου παραστατικού αγοράς της επιστρεφόμενης παραγγελίας . Αν σας είχε κοπεί τιμολόγιο θα πρέπει να μας εκδώσετε δελτίο αποστολής – επιστροφής και εμείς αντίστοιχα να σας εκδώσουμε πιστωτικό τιμολόγιο.

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή της παραγγελίας, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα προκειμένου να διαπιστωθεί τυχόν εξωτερικό – αισθητικό ελάττωμα, π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος ή λάθος ποσότητα σε σχέση με αυτό που παρήγγειλε και στην περίπτωση αυτή εφόσον επικοινωνήσει με την εταιρεία μας θα δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή του είδους και θα έχει τη δυνατότητα αντικατάστασής του με άλλο προϊόν της ίδιας κατηγορίας, εφόσον είναι διαθέσιμο ή επιστροφής των χρημάτων που κατέβαλε. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.   Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, μόνο εφόσον η αποστολή τους πραγματοποιείται από συνεργαζόμενη μεταφορική της εταιρείας μας.

Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.

Στην περίπτωση προϊόντος κακής και ελαττωματικής ποιότητας ο πελάτης οφείλει να έρθει εγκαίρως σε επικοινωνία με την εταιρεία μας και διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε μέσω συνεργαζόμενης με την εταιρεία μας μεταφορικής, εντός τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας του, συνοδευόμενη με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα του προϊόντος (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και την πλήρη αρχική του συσκευασία. Υπό την προϋπόθεση  ότι το προϊόν έχει παραληφθεί από την εταιρεία μας στην κατάσταση που σας το έχουμε παραδώσει εμείς , ελεγχθεί και βεβαιωθεί από την εταιρεία μας ή από εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας, με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, αλλιώς σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.   Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, μόνο εφόσον η αποστολή τους πραγματοποιείται από συνεργαζόμενη μεταφορική της εταιρείας μας.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.